La interlocutòria de l´AP de Pontevedra, Secció 2, de 06-05-2019 Ponent Sra. Rosa Del Carmen Collazo Lugo, confirma el sobreseïment de la denúncia interposada pel pare d’uns menors contra la mare d’aquests arran de la revisió per la mare d’uns missatges dels fills.

En el present cas la investigada no només està autoritzada, sinó que ve obligada a revisar els missatges que els seus fills menors i de poca edat, reben del seu pare, més quan aquests missatges, pel seu contingut, ofensiu i en termes grollers, ofèn la sensibilitat dels seus fills.

Tingueu present que els fills del recurrent van posar la seva mare al corrent dels mateixos i aquesta informació va ser causa que el Jutjat de Primera Instància núm. 3 dictés interlocutòria pel qual se suspenia temporalment el règim de visites del recurrent als menors, de manera que, com es recull a la interlocutòria apel·lada, no existeix element dolós que s’exigeix ​​perquè es pugui estar en presència del delicte que es denuncia, i sense que es pugui entendre que la investigada va obtenir la prova per al procés civil de manera il·lícita, vist el contingut dels missatges, clarament ofensiu i inapropiat per als fills, que el recurrent els enviava.

La resolució: https://www.poderjudicial.es/search/AN/openDocument/d2d979aaa61565d4/20190625